Inmiddels ingeburgerd in de kermisweek: het tafelvoetbaltoernooi bij tafeltennisvereniging de Treffers. Op dinsdag 15 september zal wederom gestreden worden om de felbegeerde titel: De Treffers tafelvoetbalkampioenen 2015. Een unieke titel, vergezeld met een prachtige bokaal, die mooi op uw kast zal staan. Er wordt gespeeld in vaste koppels, maar individueel inschrijven is ook mogelijk (je krijgt dan een partner toegewezen). Er wordt, bij voldoende deelname, gestreden in 2 klassen. Hierdoor is het niveauverschil in de wedstrijden beperkt. Er is plaats voor iedereen (jong en oud, man en vrouw). Je speelt in koppels, dus geef jezelf en je vriend(in) zo snel mogelijk op via axi@ttvdetreffers.nl of via Facebook en geef daarbij aan of je wenst te spelen in klasse A (top) of klasse B (subtop). De winnaars van klasse B worden uiteraard verplicht om  in 2016 deel te nemen aan de A klasse. Het toernooi wordt gehouden bij TTV de Treffers, Sportpad 2. We starten om 20.00 uur en de finale staat op het programma rond 23:00. Gaarne aanmelden voor 15 september. De kosten bedragen 5 euro per koppel.

1 reactie