Beste tafeltennisfans,

Deze week was eigenlijk een vrije week, maar door 2 verzette wedstrijden mochten team 2 en team 5 toch de eer van Treffers verdedigen. Voor het eerst dit seizoen zijn de wedstrijden op tijd begonnen. Dit alleen al is een noemenswaardig feit.

Vanuit Delft kwam Phoenix maar met 2 tegenstanders, dit betekende dat er bij voorbaat al 3 punten naar ons 5e team gingen. Helaas kon deze voorsprong niet uitgebreid worden naar een overwinning. Wessel kon er nog net een partij uit slepen, wat de eindstand bracht op 4-6.

Ons 2e team had grote cijfers nodig om nog in de race te blijven voor het kampioenschap. Ze hadden duidelijk haast, want na 34 games was de wedstrijd al afgelopen. Na het winnen van de eerste 9 partijen werd de druk toch te hoog en werd de laatste partij helaas nog net verloren. Met een 9-1 winst komen ze gelijk met de nummer 1. De spanning zit er dus nog vol in! Hoe zal dit aflopen?

Fijn weekend!

Woutje en Tim