Beste Tafeltennsisvrienden en -vriendinnen.

Vandaag, zaterdag  11 februari was het weer een groot feest bij de Treffers.

Er mochten 4 van de 5 jeugdteams aantreden, we hebben een paar bloedstollende wedstrijden gezien en daardoor kwam er ook nog veel gejuich uit de zaal.

Team 4 was vandaag fenomenaal met een klinkende overwinning van 10-0, degene die meededen vandaag (Jordan, Tessa en Luca) hebben gevochten, voor wat ze waard zijn. over de dag heen hebben ze maar twee games verloren.

Team 3 speelde vandaag met een invaller en hebben daarmee een grote slag geslagen met een 8-2 overwinning. Britt was vandaag fantastisch en won ze alle drie, Maaike heeft gevochten voor haar wedstrijden en daardoor heeft ze er twee binnen gesleept. De invaller Rens speelde vandaag de sterren van de hemel en heeft er ook twee gewonnen.

Team 2 moest tegen het altijd lastige rijnsoever aantreden. En ze hebben bewezen dat ze in de 2e klasse thuis horen, met een welverdriende 5-5 na een prachtig spel van alle spelers. Daan en Jesse wisten vandaag allebei twee wedstrijden binnen te slepen, bij Martijn stond er een inmense druk op de gewonnen wedstrijd, omdat ze op dat moment met 3-1 achterstonden. Hij sleepte heel knap het tweede punt van de dag binnen en rechtte de rug van het team waardoor ze konden doorstomen naar een gelijkspel.

Bij Team 1 was direct een hele snele 6-0 voorsprong, daarmee was de toon direct gezet . Maar helaas verloor de fenomale Marius Moll een cruciale wedstrijd dit had omslag kunnen wezen maar gelukkig gebeurde dit niet. Daardoor wonnen ze met een magere 9-1. Daarintegen speelde Wout en Stephan vandaag superieur en wisten ze wel al hun wedstrijden winnend af te sluiten.

Om het al was het een geslaagde dag. Met nog veel dank aan Wouter die bardienst wilde draaien en Tim de zaaldienst voor zijn rekening nam en daardoor een goeie afloop kunnen geven.

Met sportieve groet,

Wout & Marius