Waarom is TTV De Treffers een interessante sponsorpartner?
Aan het Sportpad in Roelofarendsveen wordt er gespeeld in een sporthal die specifiek is gebouwd om in te tafeltennissen. De sporthal voldoet aan de eisen van NOC-NSF voor een zogenaamde B-locatie.

Dit houdt in dat het gebouw volledig geschikt is voor minder-validen, dat er een opleidingsruimte aanwezig is en dat de zaal geschikt is om internationale wedstrijden te organiseren.

Buiten onze eigen vereniging is ook hardloopvereniging ‘Plantaris’ vaste gebruiker van onze faciliteiten.

Via de competitie (landelijk en afdeling) en via toernooien krijgen we een grote diversiteit aan bezoekers in ons clubgebouw. Zo organiseren wij bijvoorbeeld eens per jaar een blacklighttoernooi voor eigen leden en leden van andere verenigingen. Een ander jaarlijks terugkerend toernooi is de Poolse kampioenschappen tafeltennis; een toernooi voor de Poolse medelanders waarvoor deelnemers uit het hele land naar De Treffers komen.

In de speelzaal hangen reclameborden van 90 x 200 cm.

De vereniging heeft een eigen clubblad op A5-formaat met daarin ook de nodige advertenties. Dit clubblad verschijnt drie à vier keer per jaar.

De vereniging heeft een eigen website (www.ttvdetreffers.nl) waar ook veel ruimte is voor advertenties van sponsoren.

De diverse mogelijkheden om De Treffers te sponsoren zetten we hieronder uiteen.

Sponsoring door middel van een reclamebord
– Een reclamebord in de speelzaal (90 x 200 cm)
– Een advertentie van een kwart pagina in ons clubblad
– De mogelijkheid om eenmaal per jaar kosteloos gebruik te maken van onze speelzaal (bijvoorbeeld voor een eigen toernooi)
– Een advertentie in de automatisch doorlopende carrousel op de homepagina van de website
– Een advertentie op de sponsorpagina op de website

De kosten hiervoor bedragen € 250,- per jaar + eenmalig de kosten voor de bedrukking van het reclamebord. Deze kosten van ongeveer € 160,- + btw worden direct door de drukker in rekening gebracht.

Het bord zelf blijft eigendom van De Treffers.

Sponsoring door middel van een advertentie in het clubblad
– Een advertentie in ons clubblad
– Een advertentie op de sponsorpagina op de website

De kosten hiervoor bedragen € 68,- per jaar voor 1/3e pagina of € 56,- per jaar voor 1/4e pagina.

Sponsoring door middel van uw logo op ons clubshirt*
– Uw logo zal voor een periode van vijf jaar op ons clubshirt worden geplaatst die door onze leden op toernooien en tijdens competitiewedstrijden gedragen wordt
– Een advertentie van een kwart pagina in ons clubblad
– Een advertentie op de sponsorpagina op de website

De kosten hiervoor bedragen € 550,- per jaar voor een logo op de voorkant van het shirt, € 550,- per jaar voor een logo op de achterkant van het shirt of € 200,- per jaar voor een logo op een mouw van het shirt.

*Deze optie is momenteel niet beschikbaar. Het huidige shirt zal tot en met het voorjaar van 2025 worden gebruikt.

Teamsponsoring door middel van uw logo op het clubshirt
– Uw logo zal tot en met het voorjaar van 2023 op het shirt van het betreffende team worden geplaatst
– Een advertentie op de sponsorpagina op de website

De kosten hiervoor bedragen € 40,- per shirt voor de spelers binnen het team.

Het minimum aantal shirts voor deze optie is vijf. Daarnaast is de bijdrage € 100,- per jaar voor een logo op de voorkant van het shirt of € 50,- per jaar voor een logo op een mouw van het shirt.

Sponsoring door middel van uw logo op onze website
– Een advertentie op de sponsorpagina op de website

De kosten hiervoor bedragen € 30,- per jaar.

Sponsoring door middel van materiaalsponsoring
– De kosten van het materiaal (in overleg)
– De kosten om dit materiaal van uw logo te voorzien

Sponsoring overig
Heeft u een andere manier om ons te steunen? Wij zullen hierover graag met u van gedachten wisselen.

Een combinatie van bovengenoemde opties is uiteraard ook mogelijk.

Contact
Bent u geïnteresseerd geraakt of bent u op zoek naar meer informatie? Stuur dan via het contactformulier een bericht naar de sponsorcommissie en u krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.