Tafeltennisvereniging De Treffers

Rekeningnummer: NL94 RABO 0355 9143 52 ten name van TTV De Treffers
BIC: RABONL2U

Kamer van Koophandel
Tafeltennisvereniging De Treffers staat ingeschreven in het handelsregister onder nummer 40447491.

Route vanuit Den Haag/Rotterdam:
Op de A4 richting Amsterdam neem je de afslag Roelofarendsveen. Vervolgens ga je bij de eerste twee rotondes rechtdoor, waarna de weg een bocht naar rechts maakt.
Bij de volgende rotonde ga je rechtdoor.
Rij door tot aan de volgende rotonde, daar ga je linksaf. Je rijdt nu op de Sotaweg, die na ca. 700 meter met een bocht naar rechts overgaat in de Middenweg. Rij door totdat de weg een bocht naar links maakt. In deze bocht neem je de afslag rechts.
Je rijdt nu op de Lucas van Leydenlaan. Wanneer je deze straat helemaal uitrijdt, kom je op de parkeerplaats uit die zich achter de sporthal bevindt. Hier kan de auto worden geparkeerd.

Route vanuit Amsterdam:
Op de A4 richting Den Haag ga je na het brugrestaurant de A44 op richting Den Haag. Neem de afslag Oude Wetering. Aan het einde van de afrit ga je links onder de A44 door en dan gelijk weer links. Na ca. 200 meter gaat de weg naar rechts. Volg deze week en rijdt deze helemaal uit tot aan de rotonde. Hier ga je rechtsaf. Volg deze weg tot aan de volgende rotonde, daar ga je weer rechtsaf.
Je rijdt nu op de Rembrandt van Rijnsingel. Deze weg maakt twee keer een bocht naar links. Daarna, vlak vóór de bocht naar rechts, sla je linksaf de Lucas van Leydenlaan op. Wanneer je deze straat helemaal uitrijdt, kom je op de parkeerplaats uit die zich achter de sporthal bevindt. Hier kan de auto worden geparkeerd.

Vanaf de parkeerplaats:
Loop het bruggetje over en ga dan rechtsaf. Loop door tot het volgende bruggetje. Wanneer je deze overloopt kom je uit bij de ingang van de speelzaal van tafeltennisvereniging De Treffers.

Voor gebruikers van een navigatiesysteem:
Voer als adres Lucas van Leydenlaan 2 in.