Vanaf de najaarscompetitie 2018 spelen we met bovenstaande clubshirts. We zullen deze shirts zeven jaar gebruiken, aangezien de sponsorovereenkomsten met hoofdsponsors Heemskerk Sports & Games B.V., OZ Export B.V. en ManEngenius B.V. voor een periode van zeven jaar zijn afgesloten.

De shirts zijn van dry-fit polyester.

We hebben van deze shirts een aantal maten op voorraad.

De shirts waar nog voorraad van is, zijn per direct leverbaar.

Maten die niet op voorraad zijn, kunnen uiteraard worden besteld. Aangezien een bestelling bij de leverancier minimaal uit 5 shirts dient te bestaan, zullen we maximaal drie keer per jaar een bestelling plaatsen. De levertijd is 6 tot 8 weken.

De shirts zijn leverbaar in de maten (heren-/kindermodel) 116 t/m 7XL en (damesmodel) XXS t/m 7XL.

Wanneer een shirt bijbesteld gaat worden dan is het mogelijk om je eigen naam op het shirt te laten drukken. Vanwege de uniformiteit binnen de club zal de gewenste naam (maximaal 15 karakters) in hoofdletters worden gedrukt.

Een nieuw shirt kost € 20,-. Als er wordt gekozen om een naam op het shirt te laten drukken dan kost een shirt € 30,-.

Wil je een shirt bestellen? Stuur dan een bericht naar de penningmeester middels het contactformulier en geef hierbij de volgende dingen aan:
1) Dat je een shirt wilt bestellen
2) De gewenste heren-, dames- of kindermaat