Lid worden van T.T.V. De Treffers
Voordat u besluit om lid te worden van T.T.V. De Treffers is het mogelijk om eerst drie keer gratis mee te spelen of te trainen. Bent u enthousiast geworden en wilt u lid worden? Vul het inschrijfformulier in, onderteken deze en stuur hem op naar de ledenadministratie of lever hem in bij één van de bestuursleden.

Onderstaand de geldende tarieven. Bedragen zijn per jaar tenzij anders vermeld:

CategorieBedrag
Competitiespelend seniorlid€ 161,-
Competitiespelend jeugdlid€ 134,-
Recreatief seniorlid€ 88,-
Recreatief jeugdlid€ 80,-
Vriend (donateur)€ 25,-*

*Eenmalig € 25,- extra voor vermelding op het Vriendenbord in de kantine (indien gewenst).

Betaling
Het is mogelijk om per jaar of per halfjaar te betalen. Hiervoor ontvangt u van de penningmeester een factuur. Betaling is mogelijk via automatische incasso (twee weken na factuurdatum) of door middel van overschrijving (binnen 30 dagen na factuurdatum). Voor betaling door middel van overschrijving wordt per factuur € 2,50 extra aan administratiekosten in rekening gebracht.

Opzeggen van het lidmaatschap
Het is mogelijk om het lidmaatschap per 30 juni of per 31 december op te zeggen. Hiervoor dient u een bericht te sturen aan de penningmeester of de secretaris voor respectievelijk 15 mei of 15 november. Dit is schriftelijk mogelijk, maar ook per e-mail of via het contactformulier.

Er vindt geen restitutie plaats van reeds betaalde contributie.