Hoi

Vandaag alle teams thuis voor hun laatste thuiswedstrijden van het seizoen. Het was erg spannend. Hieronder de uitslagen:

Team 1 speelde een crucuciale wedstrijd in de strijd om het kampioenschap tegen mede titelkandidaat Kwiek. Na uit met 7-3 verloren te hebben was het zaak om minimaal te winnen en het liefst natuurlijk zo dik mogelijk. Na een belangrijk dubbel wat met 11-9 in de vijfde game werd het gat geslagen en stond Treffers voor met 3-1. Daarna een aantal wedstrijden met kansen over en weer. Bij een 5-3 wist Maurice op karakter de 6-3 te maken door zijn wedstrijd opnieuw in een thriller te winnen. Als sluitstuk van deze wedstrijd mochten beide kopmannen de degens nog kruisen. Na een 0-2 achterstand wist Wout deze wedstrijd nog te keren naar een vijfde game. Deze was van hoog niveau, Wout kon deze gelukkig winnend afsluiten. Een goede 7-3 overwinning en een mooie opstap richting het kampioenschap.

Ook team 2 moest een dikke uitslag neerzetten om kans te blijven houden op het kampioenschap. Met een stevige 8-2 overwinning tegen het altijd lastige Scylla lijken deze kansen nog steeds aanwezig! Daan Jesse en Martijn konden de meeste wedstrijden overtuigend winnen.

Team 3 verloor met 3-7. Britt, Laura en invaller Rens konden tegen het tweede van Kwiek geen echte vuist maken. Britt wist nog 1 partij te winnen, en Laura die andere 2.

De wedstrijd van team 4 begon goed met een tussenstand na het dubbel van 2-2. Helaas wist Taverzo daarna het verschil te maken en uit te lopen naar een 7-3 overwinning. Tessa en Jordan wonnen allebei een potje, en samen het dubbel. Jelena kon helaas geen potje winnen.

Team 5 haalde tegen rijnsoever een knappe overwinning binnen. Wessel wist knap 3 partijen te winnen. Ook Samuel en Dirk Jan hebben een puntje bijgedragen.

Goed om te zien is dat bij alle teams gedurende het seizoen het niveau iedere week een beetje hoger wordt

Succes volgende week met de laatste wedstrijden

Namens de zaaldienst, fijne pasen