Vanaf april 2017 gaat De Treffers samenwerken met Fysiotherapie Alkemade. Het doel van deze samenwerking is om blessures in een vroeg stadium op te sporen en te genezen en iedereen inzicht te geven in het voorkomen en verhelpen van hun eigen blessures.
Om die reden wordt er vanaf april (5 april voor het eerst) bij Fysiotherapie Alkemade een inloop-sportspreekuur gehouden voor leden van De Treffers. Dit spreekuur wordt gehouden op woensdag avond van 18:00 tot 19:00 in de praktijk van fysiotherapie Alkemade boven de sportschool, naast het zwembad, aan de Lucas van Leydenlaan 2B.
Het spreekuur is gratis en vrij toegankelijk voor alle leden van De Treffers. Tijdens het spreekuur wordt je klacht onderzocht en wordt bepaald wat je hier het beste mee en tegen kunt doen. Wil je zeker zijn dat je terecht kunt op het spreekuur, dan kun je je vooraf aanmelden voor het spreekuur door te bellen, een sms of whatsapp te sturen naar: 06-20063900.

Auke Biemond en Jan de Koning