Ondanks dat team 4 een weekje vrij had was het toch weer een volle bezetting op de zaterdagmiddag. Een middag vol spannend en leuk tafeltennis

Team 1 moest helaas beginnen zonder Maurice die nog steeds in de lappenmand ligt. Gelukkig was het verloren talent Marius Moll weer van stal gehaald. De tegenstanders kwamen uit Papendrecht die nog in de race zijn voor het kampioenschap. Het bleek al snel een lange middag te worden. De heren waren duidelijk aan elkaar gewaagd. Een wisselende start waarbij Wout en Marius hun enkel net aan in vijven verloren. Stephan speelde goed en wist zijn enkel te winnen net als de dubbel samen met Wout. Die trouwens nipt werd geworden met 13-11 in de vijfde.  Vervolgens ging het duel om en om. Stephan verloor net aan zijn enkel waarna Wout zijn twee pot vrij gemaakt binnen haalde. De legendarische Mol l had toch moeite om mee te komen in zijn tweede pot die hij verloor. De 8e wedstrijd ging vervolgens weer naar Stephan die met knap tafeltennis in vijven won. De laatste twee potten van Wout en Marius bestonden uit aantrekkelijk en spannend tafeltennis. Helaas moesten zijn allebei aan het korste eind trekken.  Vier zwaar bevochten punten voor de Treffers tegen een sterker Papendrecht.

Team 2 ontving Taverzo. Helaas konden de jongens uit Zoetermeer maar met z’n tweeën komen en stond er direct 3-0 op de teller. Martijn begon direct een spannende pot die hij in vijven won. Een beetje last van zijn arm maar dat hield hem niet tegen om te winnen. Ook Daan en Jesse pakten netjes hun potjes. De dubbel wisten Daan en Jesse helaas niet binnen te slepen. Taverzo speelde het spelletje slimmer. Na de dubbel was het spel eigenlijk al gespeeld.  Martijn en Daan wonnen beide hun enkel. Helaas moest Jesse nog het onderspit delven waardoor de eindstand 8-2 voor Treffers op de teller stond.

Team 3 had de taak om als koploper hun voorsprong te vergroten tegen de nummer 2; SVN. Dit met enige uitdaging aangezien Britt verhinderd was. Gelukkig was Tessa om het team compleet te maken.  De meiden lieten er geen gras over groeien. Maaike won haar eerste pot van haar tegenstander die tot nu toe nog niet verslagen was. Tessa pakte knap de twee wedstrijd. Laura had slechts 3 games nodig en na een tacktisch sterk dubbel stond de teller op 4-0. Na de dubbel kon Tessa helaas geen potjes breken. Wel knap spel in haar laatste wedstrijd. Laura speelde erg goed, maar moest het afleggen tegen de kopman. Maaike had een topdag en verliet onverslagen het strijdtoneel. Met een 7-3 overwinning is het kampioenschap zo goed als in zicht.

Team 5 had de jongens van VVV over de vloer. Alhoewel dit de jongste teams van vandaag waren was het fanatisme er niet minder om. Wessel won zijn eerste pot vrij eenvoudig. Daarna had Samuel de eerste kraker al te pakken.  Helaas verloor hij dit net in vijven. Dirk-Jan pakte vrij eenvoudig zijn eerste wedstrijd en de dubbel erna met Wessel was ook geen probleem.  Na de dubbel ging het op en af. Samuel verloor zijn tweede wedstrijd van een sterkere tegenstander. Wessel  speelde goed en won moeiteloos zijn tweede enkel. Dirk-Jan had een zeer spannende wedstrijd, maar verloor helaas in vijven. Vervolgens had Samuel weer een wedstrijd in vijven, maar wist deze keer wel van zijn tegesntander te winnen. Ook Dirk-Jan kon zijn 3e wedstrijd niet van de kopman winnen.  Wessel was onverslaanbaar vandaag. Eindstand 6-4.