Zaterdag 16 september was het weer zover, de lange zomerpauze was tot een eind gekomen. De jeugd kon met frisse moed en energie weer beginnen aan een nieuw seizoen.

Dit seizoen strijden 4 jeugdteams van De Treffers weer om de bovenste plekken in de poules.

De Treffers 4 (Wessel, Dirk Jan en Samuel) zijn voortvarend gewonnen met een knappe 6-4 overwinning op Rijnsoever 6.

Een mooie start van het nieuwe seizoen.

De Treffers 3 (Rens, Tessa en Luca) speelden lange wedstrijden tegen Avanti 3. Meerdere wedstrijden zijn boven de 10 in de vijfde game beslist. Helaas vielen deze de andere kant op waardoor de eerste wedstrijd een verlies geïncasseerd moest worden, 4-6.

De meiden van De Treffers 2 (Maaike, Laura en Britt) kenden een droomstart van seizoen. Ze stonden slechts  3 games af aan De Salamanders 2 en daarmee hebben ze een 10-0 op het scorebord gezet.

Het eerste team van De Treffers (Stephan, Martijn en Daan) beleefden een zware dag. De helft van de wedstrijden ging in 5en, die beide kanten op vielen. Het eerste team van Rijnsoever en de mannen van het eerste team hadden een gelijke aan elkaar. Dit bleek ook wel uit de einduitslag, 5-5.

Al met al over het algemeen een goede start van de competitie zo vlak voor de Kermis!