Beste tafeltennisvrienden en -vriendinnen,

Vandaag op 10 februari werd er bij De Treffers weer een wedstrijd gespeeld. Aangezien de wedstrijd een verzette wedstrijd was speelde vandaag alleen team 3 (Samuel Dissevelt, Wessel Kappert, Jordan Möllers en Dirkjan Slingerland) thuis. Na de winst van vorige week tegen HTTV was het plan van team 3 (spelend vandaag met Dirkjan, Jordan en Samuel) om door te pakken en een hoge klassering waar te maken. De tegenstander van vandaag (ATTC Evo-repro 1) had jammer genoeg hetzelfde plan. De westrijd begon goed met twee gelijk opgaande wedstrijden die net de verkeerde kant opgingen, daarna ging het hard en keken de kerels al snel tegen een 7-0 achterstand aan. Toen herpakte het team zich en perste ze er nog drie bloedstollende partijen uit. Een van die drie werd winnend afgesloten. Eindstand: 1-9. Ondanks de nederlaag wil ik deze kerels complimenteren op hun doorzettingsvermogen, dit komt omdat ze voor iedere punt bleven strijden en gelukkig daar ook voor werden beloond. Het punt dat binnen werd gehaald kwam van de allerlaatste pot, de winaar was Dirkjan.

Met sportieve groet,
Marius Moll