Wij kunnen met trots mededelen dat De Treffers vanaf februari een nieuwe trainer heeft die de trainingen van Hans Lingen over heeft genomen.

Hans Lingen heeft bijna 25 jaar training gegeven bij De Treffers en wij kunnen hem hier niet genoeg voor bedanken. Hier komt uiteraard nog een mooi afscheid voor later dit jaar. Houdt de nieuwsberichten in de gaten!

Ossie Almak (54) is geboren in Khartou, de hoofdstad van Sudan. In zijn jeugd voetbalde hij graag waar ook een tafeltennistafel stond. Hij bleek hiervoor talent te hebben en op z’n 12e was hij niet alleen jeugdkampioen van Sudan, maar veroverde hij ook de titel bij de senioren. Op deze leeftijd kreeg hij ook de kans om in China te trainen waar hij nog steeds met regelmaat terugkeert.

Ondertussen verwierf hij een indrukkende staat van dienst door zich te kwalificeren voor de Olympische Spelen van Atlanta in 1996 en deel te nemen aan 12 Afrikaanse kampioenschappen waarbij hij 5 medailles veroverd heeft. Uiteindelijk is hij ook 20 keer landskampioen geworden in zijn geboorteland.

Als competitiespeler heeft hij bij tal van Belgische, Duitse en Nederlandse clubs gespeeld. Met FVT is hij 4 keer landskampioen van Nederland geworden. Daarnaast heeft hij training gegeven bij clubs zoals FVT en VVV.

Ossie woont tegenwoordig in Leiden met zijn vrouw en heeft twee dochters. Als hij niet aan het tafeltennissen is kan je hem altijd vragen voor een lesje Salsa.

Kan een afbeelding zijn van 7 mensen, staande mensen en binnen