Voor onze tafeltennisvereniging in Roelofarendsveen zijn wij op zoek naar een enthousiaste jeugdbegeleider voor jongste spelers van 4 tot 7 jaar. Het gaat om ons succesvolle Superstar en Ping Pong Play programma waar de kinderen balvaardigheid en tafeltennis leren.

Wij zoeken een begeleider die:
– Affiniteit heeft met balsporten (wij vragen niet om specifieke tafeltennis ervaring)
– Bereid is om de basisslagen/balvaardigheid aan te leren bij de deelnemende kinderen
– Goed kan omgaan met jonge kinderen van 4 – 7 jaar
– Een leuke training kan verzorgen samen met één of twee jeugdleden als hulp
– Woonachtig is in de regio west Nederland
– Beschikbaar is op zaterdagochtend (tijden flexibel in overleg met kandidaat)

Wat bieden wij:
– Een mooie positie om ervaring op te doen in de sport in één van de mooiste tafeltennis zalen van Nederland
– Een leuk salaris
– Onkostenvergoeding in overleg
– Een gezellige vereniging met een actieve jeugdcommissie