Ieder lid kan competitie spelen in één van de NTTB-competities. De Treffers is ingedeeld in de afdeling West. De eerste dames- en herenteams van De Treffers komen uit in de landelijke competitie. Inlichtingen over competitie spelen bij de senioren kunnen worden verkregen bij de technische commissie (TC) of de wedstrijdsecretaris (Sjaak van der Zwet).

Senioren die in de afdeling West uitkomen kunnen competitie spelen op dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. De landelijke teams spelen op zaterdag. Wedstrijden die doordeweeks worden gespeeld gaan van start om 20:00 uur. Wedstrijden die op zaterdag worden gespeeld starten om 17:00 uur.

Klik hier voor uitslagen, standen en persoonlijke resultaten van de landelijke competitie.

Voor de afdelingscompetitie kan je hier terecht: