Zondag 19 maart 2023 is het zover. De vierde senioreneditie van het Tulpentoernooi bij TTV De Treffers!

Maximaal 48 deelnemers kunnen gaan strijden om de prijzen in vier verschillende klassen. De indeling vindt plaats op basis van ELO-rating. Er wordt gespeeld op maximaal 8 tafels. Het toernooi gaat van start om 10:00 uur en gestreefd wordt om de finales uiterlijk 17:00 uur te laten beginnen. Kosten voor het toernooi bedragen € 8,50 per persoon. Inschrijving staat open voor alle leden van de NTTB met een seniorenlicentie.

De volledige uitnodiging voor het toernooi is hieronder te vinden of hier te downloaden.

Zondag 19 maart 2023

TTV De Treffers, Sportpad 2, 2371 PP Roelofarendsveen
Telefoon: 071-3313331
Website: www.ttvdetreffers.nl

Organisatie & toernooileiding
Wouter Kalshoven en Jasper Zoet
Telefoon: 06-30415875
E-mail: tulpentoernooi@ttvdetreffers.nl

Aanvang
Het toernooi zal om 10:00 uur aanvangen. De zaal gaat om 9:00 uur open.

Einde
Gestreefd wordt om de finales uiterlijk 17:00 uur te laten starten.

Aantal tafels

Ballen
Xushaofa 3-ster

Deelname
Inschrijving staat open voor alle leden van de NTTB met een seniorenlicentie.

Speelwijze
De ingeschreven spelers zullen op basis van hun ELO-rating worden verdeeld over vier klassen. De ELO-rating die in de week voorafgaand aan het toernooi op www.nttb-ranglijsten.nl staat gepubliceerd, is hierbij leidend.
Er zal worden gespeeld in meerkampen, gevolgd door vervolgronden volgens het knock-out systeem.
Dames en heren spelen gemengd.
Er worden alleen enkelwedstrijden gespeeld.

Superprestige
Het toernooi is onderdeel van het Superprestigeklassement van de afdeling West.

Prijzen
Per klasse zullen er twee prijzen worden verdeeld. Daarnaast is er voor elke deelnemer een toepasselijke verrassing.

Inschrijfgeld
Het inschrijfgeld bedraagt € 8,50 per deelnemer.

Inschrijving
De inschrijving sluit donderdag 16 maart of zodra het maximaal aantal van 48 deelnemers is bereikt.

Inschrijven
Inschrijven is mogelijk met behulp van dit inschrijfformulier of door een mail te sturen naar tulpentoernooi@ttvdetreffers.nl.
Wanneer per e-mail wordt ingeschreven, vermeld dan de vereniging en van iedere deelnemer de naam, het bondsnummer en het e-mailadres. Optioneel kan ook de huidige ELO-rating worden opgegeven. Wanneer de inschrijving is verwerkt, zal naar iedere ingeschreven deelnemer een bevestigingsmail worden verstuurd. Indien het e-mailadres van een deelnemer niet bekend is, wordt de e-mail verstuurd naar de contactpersoon.
Eventuele vervolginformatie betreffende het toernooi zal worden gecommuniceerd naar de aan ons verstrekte e-mailadressen.
Inschrijven verplicht tot betaling.

Aanmeldingen
Wil je weten wie zich al hebben aangemeld? Kijk dan even hier.

Betaling
Het inschrijfgeld kan zeer eenvoudig worden overgemaakt met behulp van dit betaalverzoek.
Het inschrijfgeld kan ook via een bankoverschrijving worden overgemaakt op bankrekening NL94 RABO 0355 9143 52 t.n.v. TTV De Treffers onder vermelding van Tulpentoernooi + de naam/namen van de persoon/personen voor wie je betaalt.

Goedkeuring
Het toernooi is goedgekeurd door de toernooicommissie van de afdeling West.

Instemmingsverklaring
Met het inschrijven voor dit toernooi ga je akkoord met de volgende verwerkingen van gegevens van alle deelnemers door De Treffers:
– Publiceren van naam van de deelnemers, de indeling, uitslagen en persoonlijke resultaten van het toernooi op websites en sociale media van De Treffers.

Je gaat tevens akkoord met het publiceren van foto’s en/of films van de deelnemers op websites en sociale media van De Treffers.